06 Kasım 2012

ISPANAĞI ÖZLEMİŞİZ






Ispanak özlenmiş bizim evde ama bir programda görmesek aklımıza gelmeyecekti sanırım. İyi de oldu, mevsimi de geldi zaten, artık yaparız...

Özel bir tarif vermeye gerek yok aslında, soğan, domates ve sarımsaklar doğranır ve zeytinyağında çok az sotelenir, sonra üstüne yıkanıp ayıklanmış ıspanaklar ilave edilir, salça ve biraz da tuz ilavesinden sonra buğday ve çok az su ile kısık ateşte pişmeye bırakılır. Pirinç yerine buğday kullanıyorum. Biraz sulu olması benim isteğim, siz nasıl seviyorsanız öyle ayarlayabilirsiniz suyunu ve diğer malzemelerini...




AFİYET OLSUN



9 yorum:

  1. çok severim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ben de ıspanak kökleri aldım geçenlerde. Yoğurtla harika oluyor. Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. bu hafta bende ıspanak alıcam...
    bende özledim...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  4. Aklima gelmesi iyi oldu,bu hafta ben de yapayim.Ellerinize saglik....

    YanıtlaSil
  5. Benim de burda görünce aklıma geldi, hafta sonu alıp yapayım. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Bizde çok sevilir ıspanak,hatta dün 1 buçuk kilodan yaptım..
    Ellerine sağlık canım..
    Nefiss görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. Aynen bizde çok özledik,bende ilk defa bu hafta sezonu açtım.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...