20 Kasım 2015

ÇOK SEVİYORUM BEN BU KUŞU





Belki minik olması belki tombik belki de gerdanındaki kızıla çalan kavuniçi renk...belki de yürüyüş yaparken aniden karşıma çıkması hoşuma gidiyor...kısacası seviyorum ben bu kuşu...kızılgerdan kuşu...

Yazın değil ama kışın daha çok görüyorum ve en çok da kar yağdığı zamanlarda karın üstünde hoplaya hoplaya hareket ederek karnını doyurmasını seviyorum. Ve bu nedenle kışın soğuk günlerde elimde ekmekle yürüyüşe çıkmak da hoşuma gidiyor...
 
Seyretmek hoşuma gidiyor gitmesine de seyredebilmek çok zor. Çünkü en ufak bir ses duyunca hemen kaçıyor...ben de bazen bir ağacın kenarına dayanıp sessizce bekliyorum...


Bazen güzel bir poz yakalayabiliyorum...bu pozu da sevgili eşimin bana göstermesi üzerine yakaladım...çok sevdim...teşekkür ederim...


Ve etamin olarak da yapıyorum ki bol bol seyredebileyim...







4 yorum:

  1. Hayat doğada da çok güzel.Hele bu minik canlılar yaşama renk katıyor.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamın güzellikleri...teşekkür ederim...

      Sil
  2. Küçük mutlulukları yakalamak aslında en güzeli keşke herkes bunun farkına varsa sevgi ile kalın...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...