19 Mayıs 2015

KİRAZ ÇİÇEKLERİ DE İŞLENİR...




Bahar gelince bir başka olur doğa...

Çiçeklenir bütün ağaçlar bizi neşelendirmek için...bizi kış uykusundan uyandırmak için...


En çok da kiraz çiçekleri ile bezenmiş ağaçları severim...pembe, beyaz...ağaçlar çiçekten dolar taşar...

Şimdi kalmadı bu çiçekler, hemen dökülüyorlar ne yazık ki...

Sevdiğim için bir kere daha bahsetmiştim...


Çiçekler dökülüyor diye ben de işlerim dedim...şimdi bir sonraki ilkbahara kadar seyrederim artık...






2 yorum:

  1. Bloğuna girdiğim anda, güzel bir yüreğin fotoğraflara ve yazılara yansımış halini görüyorum... Her ne kadar sık sık blog ziyaretleri yapamasam da burada olduğunuzu bilmek bile iyi geliyor bana...
    Sevgilerimi gönderiyorum en kocamanndan...

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar bir harika, kaneviçeye ayrıca bayıldım:) pek güzeller pek.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...