04 Mart 2015

TOMBUL VE SEVİMLİ BİR KUŞ; KIZIL GERDAN KUŞU...






Ufacık, minicik bir kuş...dikkatli bakmazsanız eğer göremezsiniz...biraz sabrederek ağaçların ve çalılıkların arasında beklemeniz gerekebilir görmek isterseniz ille de...


Bir de böyle kabarırsa daha da sevimli oluyor...


Seviyorum bu kuşu ben...ötüşü de başka bir güzellik...


Bir aralar fotoğrafını çekmek için uğraşmıştım ve sonunda karşımda poz vermişti...


Canlısını yürüyüş yaparken görüyorum...evde de bakışabilmek için böyle karşılıklı etaminden işlemek güzel bir çözüm oldu...






3 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş. Pozlarını da seyrettim :)

    YanıtlaSil
  2. Cok sirin olmus :)
    Ellerine saglik canim...

    Bu arada yeni blog adresim www.theladiesdelight.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Emeğinize sağlık çok cici olmuş...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...