16 Ocak 2014

SÜSLENEN KAVANOZLAR





Renkli kağıtlar, ipler, bantlar, kurdela ve benzerleri...beni farklı bir dünyaya götürüyorlar...atmaya kıyamadığım, elime alıp ne yapsam diye uzun uzun düşündüğüm ve biriktirmeye çalıştığım...


Kavanozlar ve konserve kutuları da bu olaya dahil maalesef...


Bunlarla oynamak hoşuma gidiyor işte...


Tabii bu biriktirmelerin sonu nereye gider bilemiyorum, bu nedenle zaman zaman bu olaya dur diyorum...ama aklım kalıyor ve bir zaman sonra devam ediyorum...


Hele bu renkli ve desenli bantlar...




Bu kavanozları akrilik boya ile bir kaç kat boyadıktan sonra bantlarla ve iplerle şekillendirdim kendimce. Cam boyası kullanmak daha iyi sonuç verir...Peçetenin kalpleri ile dekupaj yaptım...


Bir çok blog ve siteden de kolaylıkla fikir alabilirsiniz. Çeşitli tekniklerin nasıl yapıldığını öğrenmek için çok ideal...

O kadar güzel fikirler var ki...onları takip edip farklı düşünceleri keşfetmek de güzel vakit geçirmenin yollarından biri...


Daha ustaca yapılabilir tabii...ben tamamen içimden geldiği gibi yapıyorum, hiç bir zorluğu da yok, eliniz nasıl giderse, gönlünüz ne hükmederse...bir kuralı yok, olmadı yanlış yaptın diyen yok...belki de bu yüzden seviyorum bu kağıtları, bantları...




İçleri de hemen doluyor...bazen kalemler bazen de tahta kaşıklar ve içinde görmek istediğiniz her şey...her yerde kullanabilirsiniz, bunda da sınır yok...eh olur da kırılırsa üzülmeye de gerek yok, yenisini  hemen yapabilirsiniz...






9 yorum:

  1. Çok şık ve tatlı olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  2. Dönem dönem hepimize geliyor böyle yaratici duygular .Ama atmayip degerlendirmek cok güzel .

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar şirinler . Ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  4. Elinize sağlık çok şık olmuşlar sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım ben bunlara bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  6. Çok cici olmuşlar. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım hepsine...
    Bir anda sanki denemek istediğimi fark ettim. Gerçi daha önce hiç yapmadım ama sizlerde gördükçe hevesleniyorum sanırım :)))
    Ellerine sağlık canım...
    Çok güzeller...
    Mutlulukla kullan...

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzel olmuşlar. ellerine sağlık güle güle kullan.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...