27 Ocak 2014

KIRMIZI SALLANAN AT





Sallanan atları çok seviyorum ben, bahsetmiştim...


Seviyorum ya karşıma çıkar hep ve ben de minik minik biriktiririm onları...çocukluğunda sallanan atın yokmuydu diye de dalga geçerler zaman zaman...içim çocuk kalmakta devam ediyor sanırım, mutlu ediyor beni böyle ufak şeyler...


Eşimin yılbaşı hediyesi bu sevimli sallanan at...kendisi yapmış...görünce çok sevindim tabii...ellerine sağlık :))


Uzun bir süre boyasız hali ile durdu ama ben dayanamadım  ve başladım boyamaya, süslemeye. Sonunda böyle bir kırmızı sallanan at çıktı ortaya.




Aklınızda olsun, ince sunta ve boyalar ile istediğiniz şekilde objeler yapabilirsiniz...





3 yorum:

  1. çok hoş olmuş.heleki kırmızı bide.dahada güzelleştirmiş.emeğinize sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Süper olmuş,emeğinize sağlık..Kırmızı kırmızı,çok hoş..

    YanıtlaSil
  3. Sevinecegini tahmin ettigim icin yaptim, ama o derece sevinecegini beklemiyordum.
    Bu arada neyse ki boyamadan vermisim, yoksa Cin Ali'nin atina benzetirdim herhalde :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...