12 Aralık 2013

KIRMIZI SALLANAN ATIM





Sallanan atlara karşı bir ilgim var...çok seviyorum...minik olursa daha da çok seviyorum...

Nerede görürsem bir minik sallanan at, dayanamıyorum ve alıyorum, ...anlıyacağınız bir minik koleksiyon bile oluşturdum kendime, bir gün de onlardan bahsederim...


Ve dayanamayıp bir de işledim böyle minik bir sallanan atı...çok zevkli işledim, şimdi de çok zevkli seyrediyorum.


Sevdiğim şeyler bitmiyor ki...


Bir de bu desenli bantları seviyorum, her yere yapıştırmak istiyorum onları...



İkea’nın düz çerçevelerine bu desenli bantları  yapıştırarak sallanan atım için böyle de bir çerçeve yaptım.



Seyretmek çok hoşuma gidiyor bunları...




4 yorum:

  1. Çerçeveye bayıldım. Bantlarla çok hoş olmuş.
    İnsanın elinden çıkmış bir eseri seyretmesi çok keyifli gerçekten...
    Ellerine sağlık canım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Harika canım ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin olmuş canım , ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ne guzel bir hobby bu boyle bende zevkle seyrettim, cerceve cok hos olmus elinize saglik..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...