31 Ekim 2013

TAHİNLİ KURABİYE





Ağızda dağılan, bir kere tadına bakmakla kalamayacağınız bir kurabiye...


Tahini seviyorsanız tam size göre...


Uzun zamandan beri yapmayı unuttuğum bir kurabiye, bir aralar çok sık yapardım...



MALZEMELER


250 g tereğayı


1 su bardağı tahin


1 su bardağı şeker


2 tane yumurta


1 paket kabartma tozu


1 paket vanilya


3-4 su bardağı un


Üstünü süslemek için yeteri miktarda ceviz


Bütün malzemeleri bir araya getirerek çok katı olmayan bir hamur hazırlayın. Unu yavaş yavaş ilave ederseniz hamurun kıvamını daha kolay ayarlayabilirsiniz. Sonra hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alın ve yuvarlak şekiller vererek yağlı kağıt serilmiş tepsiye yerleştirin. Üstlerine ceviz yerleştirin... ceviz olmadan da olur...180 dereceye ısıtılmış fırında hafif pembeleşene kadar pişirin...




AFİYET OLSUN



7 yorum:

  1. En sevdiğim kurabiyedir kendileri.Elinize sağlık.Nasılda çatlamışlar.Çok güzeler çok.

    YanıtlaSil
  2. Bayılıyorum ben bu kurabiyeye enfes oluyor ,ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. Ama ben bu kurabiyeye hiç dayanamam. Hemen bir tane aldım...:))
    Ellerine sağlık canım...Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Tahinli kurabiyeye bayılırım . Çok güzel görünüyorlar . Ellerine sağlık .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık uzanıp bir tane alsam bir mahsuru yoktur umarım :)) nefis görünüyorlar sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. Çok severim tahinli çörekleri. Eminim buda çok lezzetlidir. Çay yanında süper eşlik eder.
    Ellerine sağlık canım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. tahinli kurabiyeleri cok severim tarif ararken buldum sizinkini cok begendim...sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...