02 Temmuz 2013

PORTAKALLI MOZAİK PASTA






Farklıdır mozaik pastanın tadı. Yaz kış farketmez, her mevsim yenir, çocukluktan kalma bir lezzettir, bisküvilerin hafif yumuşamış ve çikolataya uyum sağlamış halidir, buzdolabında uzun süre dayanabilen ve serin serin yenen bir lezzettir.


En sade ve basit haliyle yemeyi seviyorum ama bazen de farklı lezzetler katmak  güzel oluyor. Mesela portakal tadı ve kokusu...




Tarif aynı tarif, sadece içine 2 tane portakal kabuğu rendeledim ve 1 çay bardağı ayıklanmış iri ceviz taneleri ilave ettim. Tavsiye ederim aroması ve lezzeti hoş oldu...






Ve benim de bir facebook sayfam var artık.

Bütün tariflerim bu sayfada...




AFİYET OLSUN 



9 yorum:

  1. çok severim,sık sık da yaparım,portakal ve çikolata mis mis :) eline sağlık nefis görünüyor...

    YanıtlaSil
  2. Çikolatalı lezzetlerde portakal aromasını ben de çok severim. Eminim çok lezzetli olmuştur. Çaylar benden :)
    Ellerine sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Portakal ne çok yakışmıştır,ellerinize sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Geçenlerde ben de yaptım,çok severim çok..

    Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  6. Aroması da tadi da eminim çok güzeldir.afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  7. mozaik pasta bir efsane benim için çok severim ..portakal aromasını bende çikolataya çok yakıştırırım ..pasta nefis görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuşşş her zamanki gibi :) Öperim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...