29 Haziran 2013

RENKLİ YASTIKLAR






Renkli renkli iplerle çok oynadım ben bu kış. Hem ipleri bitirmeye çalıştım hem de hoşuma giden rengi aldım. Böyle olunca da ipler biteceğine daha da çoğaldı. Bu durumdan şikayetçi değilim aslında...


Özellikle yeni gördüğüm ve hoşuma giden örnekleri çıkarmak hoşuma giden bir uğraş oldu. 


Zaten sevdiğim bir hobi ama uzun zaman olmuştu yapmayalı...


Sonunda da böyle bir görüntü çıktı ortaya.


Farklı örnekleri biraraya getirerek yaptığım yastığı daha çok beğendim...


Evin biraz da renklenmesi fena olmadı...




Böyle yanyana dizip seyretmesi de ayrı bir güzel oldu...






10 yorum:

  1. selam canim, bu güzel yastiklarin rengi ne böyle civil civil olmus cok begendim ellerinize saglik
    iyi hafta sonu dilerim,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım!!! Yaşanılan yerleri sıradan olmaktan çıkaran bu özel dokunuşları çok seviyorum. Tığ işi yastıklar hem dekoratif hem de yapanın ince zevkini, kişiliğini, sabrını yansıtıyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Bayram şekeri gibi...Çok sevdim...
    Ne zamandır bende böyle yastıklar yapmak istiyordum ama bir türlü başlayamadım.
    Hepsi çok güzel. İyi fikir oldu benim için...
    Ellerine sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller, renk renk. Örgü örmeyi çok severdim ben de küçükken.
    Dediğin gibi ip almaktan ipler bitmez hiç. İnsan bir kere sardım mı sarıyor :)
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ayyy muhteşemm olmuşlar,eline koluna sağlık..Bayıldım ,içim açıldı..Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  6. hepside çok şık olmuşlar . ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuşlar insanın içi açılır hergün bu rengarenk yastıkları gördükçe ..ellerinize sağlık iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  8. bende cok severım orgulerı bır kac kırlent bende ordum yuvarlak yastğın yaılısı nereden bulabılırım acaba ormk ısterdım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuzu çok geç gördüm üzgünüm :((
      Attic24 adlı yabancı bir blogdan aldım örneği, o blogu da tavsiye ederim, örmeyi sevenlerin bakması gereken bir blog...şimdiden kolay gelsin sizlere...

      Sil
    2. hıc onemlı tsk ederım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...