30 Haziran 2013

ETAMİNLERE DEVAM…






Renkli ip olsun da nasıl olursa olsun fark etmiyor benim için sanırım. Ben onları her yerde bulup kendime göre bir şeyler yapmayı seviyorum…


Koca kış bunları yapmışım demek ki diyorum kendi kendime…


Bu minik güller çok şeyi anlatır aslında…kutlamaları, evimize konuk olanları, bir can sıkıntısında kendi kendime aldığım bir buket gülü ya da hiç bir sebeb yokken içinden gelerek alınıp gelinmiş gül demetlerini…Bu gülleri kuruyuncaya kadar atmam ben ve sonra saplarından keserim ve bu cam kavanozda kurutup biriktiririm…kurumuş gül tomurcuklarında anıları saklamak gibi…



Bu da bir anahtarlık, sevgili arkadaşımın hediyesi…teşekkür ederim bu güzel hediye için. Ben de böyle minik bir ev yaparak kullanmaya başladım bu güzel hediyeyi...





Ve bir tepsi…kalpler, kuşlar, çiçekli bir bisiklet…






Ve benim de bir facebook sayfam var artık.

Bütün tariflerim bu sayfada...











3 yorum:

  1. Hepsi cooook guzel canim. Bayildim :)

    YanıtlaSil
  2. Bisikletli tepsiye özellikle bayıldımm...
    Bu arada facebook sayfan hayırlı olsun. Beğenimizi yaptık yeni tarifleri bekliyoruz :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ya ben çok seviyorum böyle şeyleri ama yeteneğim yok :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...