12 Mayıs 2013

ANNEME...





Sadece bu gün değil, her an aklımda olduğunu söylemeye gerek yok…


Kızlarım bana her ANNE dediğinde seni düşünmek...


Kendi çocuklarım için endişelenirken senin de benim için endişelendiğin günleri hatırlamak ve hala endişelendiğini bilmek...


Çocuklarımın yollarını gözlerken senin de aynı benim gibi beklediğin günleri düşünmek...


ANNE olunca sana hak vermek...


ANNE olmayı seni hatırlayarak öğrenmek...


Zaman zaman sana benzemeye başladığım hissine kapılmak...


Bana ANNE olmayı ve senin değerini daha iyi öğrenmeyi sağlayan çocuklarıma şükretmek...


ANNE olmak böyle birşey sanırım...


Tüm annelerin bu güzel günü kutlu olsun, kucak dolusu çiçekler onlar için olsun, herşey gönüllerince olsun...








14 yorum:

  1. yine beni duygulandırdın güzel kızım seninde anneler günün kutlu olsun ailenle mutlu sağlıklı günler diliyorum hepinizi öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Anneler günün kutlu olsun anneciğim.
    Ebru

    YanıtlaSil
  3. Anneler günün kutlu olsun canım...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Seninde anneler günün kutlu olsun canım çok güzel duygular

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim...güzel günler diliyorum...

      Sil
  5. Ne sansliyiz! Iyiki annemizsin!
    Seni cok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha şanslıyım, iyi ki varsınız...

      Sil
  6. Anneler gününüz kutlu olsun, annelik çok çok özel bir duygu.

    YanıtlaSil
  7. ne mutlu sana ki böyle annen var ,kutlarım canım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...