27 Nisan 2013

DAMLA SAKIZLI KADAYIFLI TATLI






Bazı lezzetler hem damakta bıraktığı tat hem de güzel kokusuyla keyiflendirir bizi. Damla sakızı da böyle bir lezzet. Önce kokusu hissedilir sonra tadı, seviyoruz biz. Sadece sakız olarak değil, tatlıların içine bir miktar karıştırılınca da hoş bir lezzet çıkıyor ortaya.Sevmeyene bir şey diyemem ama sevenler mutlaka denemeli...



Herkesin bildiği kadayıflı tatlıda kullandım damla sakızı reçelini, damla sakızlı sakız da kullanabilirsiniz. Tabii en güzeli damla sakızı kullanmak. Ama her zaman bulmak mümkün olmayabiliyor.




Kadayıflı tatlının tarifini vermiştim, muhallebisine 2 yemek kaşığı damlasakızı reçeli ilave ederek yaptım bu kez...





AFİYET OLSUN



22 yorum:

  1. Çok sevdiğim bir tatlı mis gibi kokusu buraya geldi,sunumuda mükemmel olmuş.Ellerinize sağlık canım.İyi hafta sonları diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu ve sağlıklı günler diliyorum, çok teşekkürler...

      Sil
  2. Eline saglik nefis Banada kaldimi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette, buyurun lütfen :))
      Çok teşekkürler...

      Sil
  3. nefis bir tatlı olmuş canım.sunumuda çok beğendim.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, güzel günler diliyorum...

      Sil
  4. Nefis görünüyor eline sağlık canım:) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Elinize saglik olsun. Cok guzel olmus. sunumu da harika.

    YanıtlaSil
  6. Damla sakızlı muhallebi yapardı annem bize küçükken. Çok severdim.
    Senin kadayıflı tatlılarda çok güzel görünüyor. Eminim tadı da muhteşemdir.
    Ellerine sağlık canım.
    Yiyenlere afiyet, şifa olsun...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı lezzetler ve kokular nasılda anılarına götürüyor insanı...
      Çok teşekkür ederim, güzel günler diliyorum...

      Sil
  7. Muhteşem ötesi gözüküyorrr olsa da yesek:))

    YanıtlaSil
  8. Muhteşem ötesi gözüküyorrr olsa da yesek:))

    YanıtlaSil
  9. Ben hiç denemedim bloglarda görüyorum süper olmuş canım eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisiniz, çok hoş bir tatlı, yaz için ideal bir sütlü tatlı, tavsiye ederim...
      Çok teşekkürler...

      Sil
  10. fotoğraflar nefis nefis nefis, çok şıklar...

    YanıtlaSil
  11. peçeteni de tatlını da çok beğendim

    YanıtlaSil
  12. bir kup alabilirmiyim ,çok güzel görünüyorlar:))
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...