15 Şubat 2013

RENKLİ RENKLİ DALGALAR







İplerle oyunlar devam ediyor. Renkleri ne olursa olsun, pastel yada canlı, farklı renklerde olması yeterli, belli bir sırası da yok, istediğiniz gibi yapabileceğiniz örgüler bunlar. Bu da su dalgası modeli diye geçiyor bir çok yerde. Farklı modeller görüp onları uygulamaya çalışmak da eğlenceli oluyor ayrıca. Bu konuda sevdiğim ve yararlandığım yer de burası; Attic24.  

Yaptıkları çok hoşuma gidiyor, kendine has bir tarzı var...


Ve gitgide yastıklarım çoğalıyor :))




13 yorum:

  1. ama çok güzel olmuş:)cok sevdim
    omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, beğenmiş olmanız beni mutlu ediyor...

      Sil
  2. Canim cok guzelolmus...bayildim. Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, beğendiğinize çok sevindim...

      Sil
  3. çok güzel olmuşlar, güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim, haydi sende başla, çok çok güzellerini yapacağını biliyorum, marifetli arkadaşım...

      Sil
  4. Çok güzel olmuşlar,ellerine sağlık.
    Güzel günlerde kullanman dileğiyle....

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşlar, rengarenk.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renk renk eve renk getiriyorlar...çok teşekkür ederim...

      Sil
  6. Çok güzelll.
    Ellerine sağlık.
    Ben de yapmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen başlamalısın o halde, çok eğlenceli, renkler insanı neşelendiriyor, şimdiden kolay gelsin...renkli renkli günler diliyorum...

      Sil
  7. Bu tarz yastıklara bayılıyorum. Renkler iç açıcı!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...