14 Şubat 2013

SEVMEYİ BİLMEK GEREK





Sevgililer günü madem bugün, SEVGİ demek gerek, bunu demek için de sevmek gerek, sevmeyi bilmek gerek. Farkındayım tabii Sevgililer Günü aslında bugün ama bana göre Sevgi Günü, ben öyle hissediyorum. Sevgililer zaten sevgili,bir önceki yılda da anlattığım üzere düşüncelerimi. 



Bu günün amacı unutulmuş durumda, gönüllerdeki sevgiler hatırlanması gerekirken, pahalı hediyelerle gönüller kazanılmaya çalışılıyor ya da sevgiye kıymet biçiliyor. İşte bu beni rahatsız ediyor...

Sadece sevgili olanlar mı bilir sevgiyi...
Maddi şeylerle mi olur sevgiyi anlatmak...
Unutuyoruz çoğu zaman sevmeyi,
Sevdiğimizi dile getirmeyi...
Sevilmek için önce sevmemiz gerektiğini,
Sevmeyi öğrenmeyi...
Sevmek için küçük  ayrıntılar aramayı,
Gönlümüzün sevgi dolu olduğunu,
Sevgiyle bakan bir çift gözün ne kadar güzel olduğunu,
Sevgi doluysa gönlümüzün kötülüklerden uzak olduğunu...
Unutuyoruz işte...
Bütün bunları hatırlayalım diye bu SEVGİ GÜNÜ...


Hazır hatırlamışken, beni tanıyan herkese gönderiyorum kucak dolusu sevgilerimi ve sevgi dolu günler diliyorum herkese...

Ve bir de çok hoşuma giden bir şiir ekliyorum;

 
HERŞEY SENDE GİZLİ
 
Yerin seni çektiği kadar ağırsın
Kanatların çırpındığı kadar hafif...
Kalbinin attığı kadar canlısın
Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç...
Sevdiklerin kadar iyisin
Nefret ettiklerin kadar kötü..
Ne renk olursa olsun kaşın gözün
Karşındakinin gördüğüdür rengin...
Yaşadıklarını kar sayma:
Yaşadığın kadar yakınsın sonuna;

Ne kadar yaşarsan yaşa,
Sevdiğin kadardır ömrün..
Gülebildiğin kadar mutlusun
Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin
Sakın bitti sanma her şeyi,

Sevdiğin kadar sevileceksin.
Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer
Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın
Bir gün yalan söyleyeceksen eğer
Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın. Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret

Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın
Unutma yagmurun yağdığı kadar ıslaksın
Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak.
Kendini yalnız hissetiğin kadar yalnızsın
Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü.
Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin..
İşte budur hayat!
İşte budur yaşamak bunu hatırladığın kadar yaşarsın

Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün
Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun
Çiçek sulandığı kadar güzeldir
Kuşlar ötebildiği kadar sevimli
Bebek ağladığı kadar bebektir
Ve herşeyi öğrendiğin kadar bilirsin bunu da öğren,
Sevdiğin kadar sevilirsin...



CAN YÜCEL



14 yorum:

  1. bizde sizlere kucak dolusu sevgiler gönderiyoruz hepinizi öpüyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. sevgi dolu günlerimizin hiç bitmemesi dileklerimle...

      Sil
  3. Yürekten sevgi ve mutluluklar sizinle olsun bugün ve hergünde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün ve hergün...çok çok teşekkür ederim...sevgilerimle...

      Sil
  4. Can Yücel demiş diyeceğini...
    Söylediklerine katılıyorum canım.
    Sevgi günün mutlu geçsin arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel söylemiş, defalarca okuyabilirim ben bu şiiri...
      Sevgi ve mutluluk hep yanınızda olsun...

      Sil
  5. Negüzel şiir keyifle okudum paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim, sevgi dolu günler diliyorum...

      Sil
  6. Her kelimesine katılıyorum söylediklerinin. Bu şiir de hoşuma giden bir şiirdir. Tekrar görmek güzel oldu.
    Fotoğraftaki kafese bayıldım :)
    Sevgiyle yaşlanman dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, sevgi dolu günler hep yanınızda olsun...

      Sil
  7. senin gönlün çok güzel. seni tanımış olmakta çok güzel. karşılıklı oturup, yada ayak üstü dakikalarca ettiğimiz muhabbetleri hiç unutmuyorum. sevgiden tabiiki. her şey gönlünce olsun........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin gönlünün güzelliğidir o asıl, ben de özlüyorum dakikalarca süren sohbetlerimizi...

      Sevgi dolu günler hep seninle olsun...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...