13 Ocak 2013

SICAK TUTAN ÇİÇEKLİ PATİKLER





Çocukluğumda mutlaka patik olurdu kış günlerinde ayaklarımızda, annem örerdi, kendi de giyerdi, sadece biz değil hemen hemen herkes patik giyerdi. Sonra sonra sobalar yerini kaloriferlere bıraktıkça, evlerin ısıtma sistemleri daha iyi koşullara dönüştükçe yavaş yavaş patikleri bıraktık, yerine pofuduk terlikler kullanılmaya ya da kalın çoraplar giyilmeye başlandı.


Herkeste başka bir model olurdu, renk renk desen desen, çorap gibisi de vardı, kısa ayakkabı şeklinde olanı da...


Bu kış ben de örmek istedim ve bu çiçekli patikler çıktı ortaya. Çocukluğuma döndüm ne güzel sıcak sıcak. Tavsiye ederim siz de örün birer tane, model veya örnek hiç sorun değil, internette ufak bir araştırma yapmanız yeterli. Çok değişik ve çok güzel modeller var, benim yaptıklarım çok basit, hemen de bitiyor...












11 yorum:

  1. çok şirin olmuşlar ,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. anneannemin ördüğü patiklerim o kadar çok ki:) Ben çok seviyorum ve çoraplar asla yerini tutamaz:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çocukken benimde vardı,nasıl güzel ısıtırlardı..Çok güzel olmuşlar,güle güe giy canım..Nostalji yaşattın bana..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık, güle güle kullanın; çok güzel olmuşlar. Bu ara ben de patiklerle haşır neşirim. Kızıma habire patik örüyorum. Şu ayakkabı gibi olanlardan yapıyorum şu an... Ayrıca örgü patik ve çorabın kültürümüzde yeri çok ayrı. Ben evlenirken çeyizimde 30'u geçkin patik vardı ve örme çoraplarda... Ben hala renk renk giyiyorum çok olunca eskimiyorlar... :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de giyerdim hep. Şimdilerde de o pofuduk terlikleri kullanıyorum. Çocukluğuma, gençliğime döndüm bunları görünce. İyi fikir, ben de araştıracağım belki yaparım :))
    Patiklerini de mutluluklarla kullanmanı dilerim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Giymesini degil ama evde bulunmasini severim. Suan cekmecemde var benim...
    Efenin karini agridiginda , hemencecik ayaklarina giydiririm...
    Ellerine saglik arkadasim pek guzel olmuslar...sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar cici olmuşlar. Patik giymeyi sevmiyorum ama bunları seyretmek bile zevkli. Çok beğendim, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Kayınvaldem çok örer elinden düşmeş şişleri..
    Emeğine sağlık canım,çok güzeller..

    YanıtlaSil
  10. çocukken ayağımdan çıkmazdı çok severim ..dolabımda ananemin ve rahmetli babanemin ördükleri patiklerim var.. çeyizime örmüşlerdi ..giymek istiyorum ama giyince eskirler diye kıyamıyorum..

    YanıtlaSil
  11. çok şirinler, ellerine sağlık. el emeği göz nurudur. ipten bir eser yaratıyorsun, onu seyretmek bile güzel.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...