24 Ocak 2013

RENKLİ YASTIKLAR





Bu renkler, bu ipler bu kışın vazgeçilmezleri oldu benim için. Dışarı çıkınca farklı bir renk ip almadan gelemez oldum. Örnek kolay, zevkli, bitirmek için kendimi mecbur hissetmiyorum, canım sıkıldığında yapıyorum, renkleri karıştırmak eğlenceli, farklı örnekleri yapmak, yapabilmek güzel, kısacası bu kış bu renkli ipler beni oyalıyor kalan zamanlarımda...




Bu da bir diğer yastık ikilisi. Eve de renk geldi böylece...


Aslında odanın içinde renk kalabalığını tercih etmem ama böyle azar azar renklerin hayatımıza girmesi de fena olmadı...








4 yorum:

  1. Bayıldım yastıklara:)
    Çok güzel. Ben de örgü örmeyi çok severim.
    Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Insanin kafasini dagitiyor orgu Ben bayiliyorum. Emeginize saglik. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. ne güzel rengarenk ..harika olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...