05 Kasım 2012

FRAMBUAZLI CRUMBLE YANİ KITIR TURTA






Elmalısını yapmıştım bu da frambuazlı, bence güzel oldu, daha renkli, ekşili tatlılı, hafif, az şekerli...üstünün hamuru ise elmalıdan artan hamur, buzdolabında bir haftadan daha uzun süredir bekliyordu. Böyle olunca yapımı da çok kolay oldu, meyveleri hazırladım ve dolaptaki hamuru üstüne ilave ettim sonra doğru fırına yani çok da pratik...




Tarif burada, sadece meyveli karışım için elmada tarçın kullanmıştım, frambuaz için tarçın kullanmadım, tabii siz zevkinize göre farklı ilaveler de yapabilirsiniz, farklı meyvelerle...



AFİYET OLSUN




8 yorum:

  1. offf.sabah sabah bu yapılırmı canım.nasıl canım çekti.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bu kıtirlar çok guzel görünüyorlar....himmmmmm....eline saglık....

    YanıtlaSil
  3. Cok iyi fikir bu ya kisi basina kucuk kaplarda yapilir. Harika gozukuyor eline saglik olsun canim.. Aldim tarifi ,,

    YanıtlaSil
  4. Hiç yapmadık, merak ediyorum tadını en kısa sürede deneyeceğim. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglik, cok guzel gorunuyorlar canim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Crumble ın yanına ben dondurmayı da çok yakıştırıyorum,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem görünüyor,rengin güzelliğine bittim.
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  8. Çok lezzetli. Elmalısını tercih etmekle birlikte, bu şeklide de harika görüüyor.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...