11 Kasım 2012

ÇITIR TAVUK






Tavuğun göğüs kısmını tercih edenlerdeniz, daha hafif olduğu için.  Bazen çeşitli baharatlarla tatlandırdığım gibi bazen de yumurtalı karışımlarla az yağda, tavada kızartarak pişirmeyi uygun görüyorum. Bu da öyle bir tarif;

MALZEMELER

Tavuk göğsü

Yumurta

Tuz, köri

Sade Corn Flakes

Malzemelerin miktarını  yapacağınız tavuk miktarına göre ayarlayabilirsiniz.

Tavuğun göğüs kısmını istediğiniz büyüklükte doğruyorsunuz, küp küp, kare, dikdörtgen, ince uzun farketmez...

Derin bir kasede yumurta, tuz, köri karışımını iyice çırpıyorsunuz.

Başka bir kapta sade corn flakesleri elinizle kırarak küçük kırıntılara ayırıyorsunuz.

Bir tavayı sadece yüzeyini parlatacak şekilde yağlıyorsunuz.

Sonra tavukları önce yumurtalı karışıma sonra corn flakese batırıp tavada önlü arkalı kızartıyorsunuz ama kısık ateşte yavaş yavaş...



AFİYET OLSUN



10 yorum:

  1. ÇOK SEVERİM
    ELLERİNİZE SAĞLIK
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  2. Tavuğun böylesini daha çok seviyorum,ellerine sağlık canım...sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel gorunuyor! Eline saglik!

    (Ben de istiyorum! :( )

    YanıtlaSil
  4. Çok severim tavuğu. Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. bu kadar az yagla olmasi cok iyimis.. ben bayagi kizartma gibi yapiyordum. senin tarifin hem kolay hem saglikli ....bundan sonra citirlar senin usulden....
    birsey dikkatimi cekti, citir ve kitir olarak gidiyor tarifler :)

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık çok güzel görünüyor tabak tam benlik olmuş

    YanıtlaSil
  7. Ben göğüs kısmını çok severim ve böyle kızartarakta sık sık yapıyorum..
    Ellerine sağlık canım..
    Nefiss görünüyor.

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık çok nefis görünüyor

    YanıtlaSil
  9. ben de bu tarifi ariyordum.ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  10. Bayılırım haftada 3+-4 gün ola yerim ellerine sağlık canım

    Sevgiler,

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...