20 Eylül 2012

FRAMBUAZLAR TİRAMİSU İÇİN...






Dallarında sakin sakin olgunlaşan frambuazlar gözalabildiğine çok ...frambuaz toplamak için en uygun zaman, haftaya gitsem sanırım bu kadar zevkli toplayamayacaktım. Burası yaz başında çilek topladığım yer. Bu sefer topladığım frambuazları reçel yapmadım, tiramisunun yanına lezzet vermesi için kullandım, aynı zamanda da renk verdiler.




Tiramisunun tarifi aynı, sadece sunumu değişik, bu sefer bardakta değil, yuvarlak bir kalıp kullandım, bir sıra kedidili, bir sıra krema şeklinde iki kat olacak şekilde yaptım ve üçgen dilimler halinde servis yaptım...



AFİYET OLSUN









5 yorum:

  1. dün eşimin doğum günüydü bende onun için tiramusu yapmıştım. frambuazlar görüntü olarak çok yakışmış. bir arada nefis olduğunu tahmin edebiliyorum. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba arkadaşlar,

    Oğlumla yemek yeme/yedirme konusunda sürekli problem yaşayan ben, deneyimlerimizi paylaşacağımız bir arşivimiz olsun istiyorum. Bunun için de bir etkinlik planladım.
    Davet etmek için uğradım. Katılımlarınızı bekliyorum.

    I."Cicik Boğaz" Çocuklar Ne Yer? Etkinliği'mizin 1 Ekim - 30 Aralık 2012 tarihleri arasında http://fincanteyze.blogspot.com/ blogumda ev sahibeliği yapacağım, göndereceğiniz güzel tarifleri ve önerilerinizi bekliyorum.

    Ayrıntılı bilgi bloğumda...
    http://fincanteyze.blogspot.com

    Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. TARİFİNİZİ ALDIM ÇOK TEŞEKKÜRLER ELLERİNİZE SAĞLIK HOŞCAKALIN

    YanıtlaSil
  4. of of bayılırım frambuaz'ada ,tiramisu'yada,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Frambuaz tiramisu'ya kim bilir ne kadar yakışmıştır ellerinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...