08 Mayıs 2012

KÜÇÜK MUCİZELER DÜKKANI




DEBBIE MACOMBER





Hayatın ne kadar değerli olduğunu geçirdiği bir rahatsızlık sonucu öğrenen bir kadının anlattıkları. Hayatı hafife almayan, bir gününü bile boş geçirmeyen, çektiği acıların bir karşılığı olduğunu düşünmeye başlayan bir kadın. Ve etrafındaki kadınlara da umutlar verip, yeni dostluklar kuran, dostluğun iyileştirici gücünü kullanmayı öğrenen ve öğreten bir kadın...

Belki hepimizin içinde bir parçası olan bir kadın...

Kendi hikayesi ile birlikte yeni edindiği dostlarının hikayelerini de anlattığı ve bu hikayelerin aslında herkes tarafından yaşanabilir olduğunu hissettiğiniz yani kendinizden bir şeyler bulacağınız bir kitap.

Eğlenceli bir kitap, zevkle okudum, kitabı bana hediye eden sevgili arkadaşıma çok teşekkürler...











5 yorum:

  1. Canım benim bu kitabı görüp alıp almama konusunda kararsız kalmıştım, senin yazın üzerine almaya karar vermiş bulunmaktayım.Kalemine sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. bende okur muyum okuyamaz mıyım emin değilim ama bir daha denk gelirsem iyice bir inceleyim ..

    YanıtlaSil
  3. okuma listeme ekledim.bunalimdan cikmak icin iyi bir ilac,,

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Ödülünüz için çok teşekkür ederim. Gerçekten çok onurlandım. En kısa zamanda bloğumda yayınlayacağım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Okudum bu kitabı hatta ikincisinide okudum bir yumak mutluluk ..harika herkes okumalı bence
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...