08 Şubat 2012

ZÜLFÜ LİVANELİ VE SERENAD








Çok güzel bir tatlının ağzınızda bıraktığı o tat vardır ya işte öyle bir tat kaldı zihnimde. Okudum, bitti...Tarihin sayfalarında dolaştım durdum her sayfasında, okurken araştırma yapma gereği hissettim daha fazla bilgi edinmek için...Bir kısmını  iyi bildiğimiz, bir kısmını yarım yarım; o kadar çok tarihi gerçek var ki yaşanmış, sanki ben hatırlatayım da siz araştırın dercesine yazılmış bir kitap. Dili zaten çok anlaşılır, yorulmadan okuyorsunuz. Bu tarihlerin arasına sıkışmış bir aşk, belki de esas konu, böyle aşklardan kaç tane yaşanmıştır kimbilir...Okuyun lütfen...











1 yorum:

  1. Vakit bulduğum ilk okunacak kitaplar arasına aldım hemen..
    Ayrıca mim içinde teşekkür ederim canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...