22 Aralık 2011

ATEŞ BÖCEĞİ YOLU




Okumaya başladığımda hatta daha alırken çok fazla beni yormayacak bir roman olarak düşünüp beni eğlendirmesi yeterli demiştim kendi kendime. Bazen kitap okurken yorulmadan ve çok fazla düşünmeden okumak isterim, size de olur mu bilmem, hani tatlı tatlı okumak... Bu kitap da öyleydi işte ilk başlarda, hikaye çoğu kitapta olduğu gibiydi, pek şaşırtıcı bir şey yoktu. Ama bir gün arkadaşlar arasında sohbet ederken okuduğum kitaptan bahsetmek isteyince bir baktım ki anlatacaklarım bitmiyor, o kadar çok olay olmuş ki anlatırken şaşırdım, demek ki farkında olmadan çok güzel bir hikayenin içine girmişim. Evet gerçekten de öyle, çocukluktan başlayan bir arkadaşlık öyküsü, yarım kalan aşklar, aile ilişkileri, anne-kız, anne ve çocuk ilişkileri, kendimizden birşeyler bulabileceğimiz yaşanmışlıklar, 60`lı, 70`li, 80`li yıllar ve 2000 lerin başlarındaki olaylar, o yılların sanatçıları ve modası ve daha bir çok şey birarada anlatılmış aslında. Ve son  50 sayfası, okurken ağladım, sanki duygular son sayfalara sıkışmış kalmış, beklenmeyenlerle yazılmış bir final... Okumanızı isterim.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...