27 Haziran 2011

BİR SOFRA KURULUR...





Sevdiğim insanlar gelecek diye büyük bir zevkle, özenle... kendimce... Planlar yaparım önce nasıl olsun diye, düşünmeden olmaz. Değişik tatlar olması için araştırır dururum bir zaman. Bulduklarımın listesini yaparım, eklerim, çıkartırım, sonunda asıl liste çıkar ortaya ve başlarım yapmaya. Mutlu oluyorum ben böyle günlerde, biliyorum ki birşeyler paylaşılacak arkadaşlarımızla, bana göre en iyisini yapmaya çalışıyorum işte. Böyle günlerde yorgunluk hissi koybolur ortadan, çünkü bilirim ki güzel dakikalar var sonunda, iyi sonuçlar için önce emek lazım...Herşey güzel olsun diye çabalarım ve birşeyler çıkar ortaya, ama güzel ama çirkin artık karar gelenlerin, büyük bir hoşgörüye  sahip olduklarını bilirim, rahattır onun için içim, onların sohbeti  ile zaten tat bulacak yaptıklarım.


İyi ki geldiniz, gönlünüze sağlık, daha nice güzel  günlere...






1 yorum:

  1. Ben bu sofranin sansli misafirlerindendim. Hepsi cok guzeldi. En sevdiklerim ise kofteli patlican sogurtme ve domates dolmasi idi. Tariflerini bekliyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...