27 Mayıs 2011

MAEVE BINCHY







Okumuşsunuzdur belki. Ben beş kitabını okudum. Kolay kolay aynı yazarın kitaplarını çok fazla okuyamam. Okudukça kitaplar aynıymış gibi gelir bana, karakterler, olaylar, anlatım tarzı birbirine çok benzer. Ama Maeve Binchy beni çok etkiliyor. Yeni kitapları çıksada okusam dediğim zamanlar olmuyor değil. Bilmiyorum ama her kitabında sanki benden bir şeyler var. Okudukça kendimi görüyorum bazı karakterlerde. Kitaplarında büyük dostluklar, sevgiler, nefretler, kısacası yaşamak ve insanca duygular var. Okumayı sevmeyenler için kesinlikle öneririm. Çünkü o kadar güzel kaleme almış ki, hemen okuyup bitirmek istiyorsunuz. Bitirdikten sonra da uzun bir süre olayları düşünmekten kendimi alamıyorum. Kısacası şeker gibi kitaplar, okumanızı tavsiye ederim...


2 yorum:

  1. sanırım 6 tane okudun.......'italyanca aşk başkadır'ı tavsiye etmiştin .... oda güzeldi..

    YanıtlaSil
  2. Haklısın, onu da bir arkadaşımdan almıştım, ben de olmadığı için resmi yok...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...