25 Mayıs 2011

NEDEN

NEDEN

Yeni yaktığı sigarasıyla  asansöre biner insan ve hiç sigara içmemiş birisinin yanında zevkle içer sigarasını

Karnında bir bebek varken; günde bir taneden bir şey olmaz der

Piknik yaptıktan sonra çöplerini toplayarak çevreye gösterdiği özeni, sigara içerek mükemmel bir tasarım olan  kendi vücuduna göstermez

Temiz bir bardak meyve suyu içmek varken, içinde neler olduğunu bilmemesine imkan olmayan sigaranın dumanını çeker içine

Kendini zehirlemek için içtiği sigarasını çocuklarına aldırır bakkaldan

Yere düşmüş bir ekmek parçasını kirlendi diyerek çöpe atar ama yerden daha pis olan sigarasını itina ile çantasında taşır

Sıkıntılarını paylaşacak bir dostla konuşmak varken sigaraya sarılır

Sigara beni rahatlatıyor yalanlarıyla kendini yıllarca kandırır

Torunlarının sağlıklı bir dede ve nineye sahip olma şanslarını ellerinden alır

Kanser gibi dev bir gerçeği görmezlikten gelir

Sigara ile ilgili böyle bir yazıyı hep yazmak istemiştim, sonunda oldu. Çünkü beni çok rahatsız eden bir konu. Sigara benim hayatıma hiç girmedi, tadına bile bakmadım. İçenlere de bir anlam veremedim. Hep bu soruları sordum kendime ve şimdi hepsini bir araya getirdim, size soruyorum. Benden hatırlatması...







 Resim; dusunmekvepaylasmak.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...