01 Mayıs 2011

TARİF DEFTERİMİ ÇOK SEVERİM...



Biz bayanların çoğu yeni ve güzel bir şeylerin tadına bakar bakmaz hemen nasıl yapıldığını merak eder, tarifini almaya çalışırız. Sonra bu tarifleri acele olarak bir kağıda, boş bir sayfanın kenarına karalama olarak yazarız. Çoğu zaman unuttuğumuz bu tarifler böylece birikmeye başlar. Ben de aynen bu şekilde biriktirmeye başladım bulduğum tarifleri. Sonra bir defter gördüm ve bütün biriktirdiklerimi uygulayıp, denedikten sonra işte bu defterde yazmaya başladım. Tarif defterimi çok seviyorum, içinde yirmi yıllık tarifler var, her tarifin de bir anısı...İşte bu nedenle defterim benim için çok kıymetlidir ve onu çok severim...







1 yorum:

  1. Sevgili maharetli arkadaşım,

    Seni çok kutluyorum. Blogun hayırlı olsun. Tarif defterinin her sayfasını merakla bekliyorum.

    Pınar

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...